Corona - FAQ

Vi får mange spørsmål i forbindelse med Covid19 - situasjonen. Her er våre svar

  • Har dere åpent?
    • Ja, vi har åpent på alle avdelinger.
  • Kan jeg levere bilen til verksted utenom åpningstid 
    • Ja, avtal dette nærmere med din kontaktperson i Ferda så finner vi en passende løsning
  • Kan jeg hente bilen etter åpningstid fra verkstedet? 
    • Ja, vi kan legge ut nøkkel på en trygg plass
  • Kan jeg fremskynde verkstedtimen jeg har fått? 
    • Vi får stadig henvendelser om dette, men vi prøver å få til de endringene som passer kundene best
  • Kan jeg avbestille verkstedstime dersom jeg havner i karantene? 
    • Ja, det kan du, og vi anbefaler alle som er blitt syke om å holde seg hjemme.
  • Hva skjer med fuktgaranti dersom jeg ikke får mulighet til å ta fukttest innen fristen? 
    • Alle våre produsenter har har forsikret oss om at de er fleksible ifht til dette i den situasjonen vi opplever nå. Fristen for fukttest er i første omgang flyttet 3mnd frem i tid, men produsentene overvåker situasjonen nøye og har varslet ytterligere forskyvelser dersom situasjonen skulle vedvare.
  • Er det trygt å handle vogn/bobil nå? 
    • Ja, vi infører prisgaranti på våre bobiler og campingvogner, og Ferda har
  • Kan jeg hente bilen/vogna jeg har kjøpt? 
  • Får dere varer/deler som vi ønsker å bestille? 
    • Ja, du kan bestille og motta varer som normalt
  • Kan jeg prøvekjøre en bobil jeg ønsker å kjøpe? 
    • Absolutt. Ta kontakt med din nærmeste avdeling, og vi sørger for en trygg og god prøvekjøring.