Hjelpesenter for Ferda-kunder

Hvordan får jeg den hjelpen jeg trenger?

Her på vårt hjelpesenter finner du svarene på mange av de spørsmålene du har. Skriv gjerne i søkefeltet det du vil vite mer om, eller bla deg gjennom menyen. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg!

 

 

Noe av fordelen med å handle hos autorisert forhandler er nettopp det. At du som kunde skal slippe å være urolig for at noe skal skje med bilen din.

Du skal føle deg trygg når du gjør en handel på Ferda. For oss er fornøyde kunder det mest avgjørende for vår videre fremtid.

Vår garanti- din trygghet.

Vi garanterer ikke at det aldri skal skje noe galt med din bobil, men skulle du være uheldig er det greit å vite at vi tilbyr opptil 5 års garanti på nye bobiler, og opptil 2 år garanti på brukte bobiler og vogner. Enten du har vært kunde, er kunde eller kommer til å bli kunde i fremtiden, vil vi gjøre alt for at møtet med oss skal være så trivelig som mulig. På en brukt bobil utfører vi service og skifter registerreim etter behov slik at du føler deg trygg når du skal på tur.

Kundetilfredshet. 

Vi er meget opptatt av at du som kunde skal være fornøyd med oss. Det er vår første og viktigste prioritering. For at vi skal bli bedre på salg og service er vi derfor avhengig av at du som kunde gir oss tilbakemeldinger om det er noe du ikke er fornøyd med, eller ønsker vi kan gjøre annerledes.

Her kan du bestille service, fukttest, eller andre verkstedtjenester.