Hvordan bestiller jeg verkstedtime?

Her på hjelpesenteret vårt finner du svar på de spørsmålene som ofte går igjen. Bruk søkefeltet eller bla deg gjennom menyen til venstre, for å finne svar på det du lurer på. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg!

 

Noe av fordelen med å handle hos autorisert forhandler er nettopp det. At du som kunde skal slippe å være urolig for at noe skal skje med bobilen eller campingvogna. 

Du skal føle deg trygg når du gjør en handel hos Ferda. For oss er fornøyde kunder det mest avgjørende for vår videre fremtid.

 

Her kan du bestille: 

 

Vår garanti- din trygghet

Vi garanterer ikke at det aldri skal skje noe galt med bobilen din, men skulle du være uheldig er det greit å vite at vi tilbyr opptil 5 års garanti på nye bobiler, og opptil 2 år garanti på brukte bobiler og vogner. Enten du har vært kunde, er kunde eller kommer til å bli kunde i fremtiden, vil vi gjøre alt for at møtet med oss skal være så trivelig som mulig. På en brukt bobil utfører vi service og skifter registerreim etter behov slik at du føler deg trygg når du skal på tur.

Kundetilfredshet

Vi er meget opptatt av at du som kunde skal være fornøyd med oss. Det er vår første og viktigste prioritering. For at vi skal bli bedre på salg og service er vi derfor avhengig av at du som kunde gir oss tilbakemeldinger om det er noe du ikke er fornøyd med, eller ønsker vi kan gjøre annerledes.

Se våre bruktgarantier 

Vi er stolte over å ha bransjens beste bruktgarantier. Les mer om garantier her